Mobil Sohbet

Sohbet Yazı Türü

Sohbet Yazısı Örnekleri

Sohbet Yazısı İçin Bir Grafik Görüntüsü

Bir salı akşamında yine birlikteyiz, bu akşamki  konumuz sohbet yazı türü, sohbet yazısı örnekleri, sohbet türü, sohbet yazısı, sohbet türü örnekleri gibi arama yapanlara bir nebze olsun cevap verebilmek, amaçlarına ulaşma yolunda bilgiler paylaşmak.

Bu konuyu iki bölümde incelemek gerekir, birincisi chat sohbet sitesi sahiplerinin yaptıgı aramalar, ikincisi ise dini sohbet arayışları.  İnternet ortamında dini sohbetler yapan, ama  ilmi ile ışık saçan, konuştuğundan feyz alınacak hocalar, ama bunun tam zıttı sadece din tüccarlığı yapan hocalar var ve gün geçtikçe de  artarak süren bir sohbet furyası. Biz bu konuyu birinci gruptakilerin arayışlarına yani chat sitesi sahiplerine yönelik ele alacagız.

Sayın site yöneticisi, sahibi ya da web sitesine içerikler ekleyerek user kazanmaya çalışan kişi, şunu peşinen belirteyim, hiç kimse, hiç bir insanoğlu insan  sadece ‘sohbet’  kelimesine yönelik bir yazı yazarak üst sıralara çıkamaz. Bırakın bir yazıyı bin tane makale yazssanız google yine oralı olmaz üstelik, saçma sapan etiket düzeni ve başlıklarla yazılan yazılar sitenizin ceza almasına bile sebep olabilir. Sizi sakın aldatmasın o ilk sayfada ki sitelerin bir kaç makale ile oraya demir attıklarına, öyle güzel, öyle benzersiz yazmışlar da oraya gelmişler sanmayın. Onların da kendilerine göre bir çok çalışmaları var, seo düzeni kurmuşlar, ama legal,  ama illegal bir yöntem bulmuşlar. Evet inceleyin, araştırın ama, sakın ha sakın, o siteleri kendinize rakip olarak seçmeyin, siz daha yolun başındasınız.

Sohbet yazı türü; Şimdi bu okuduğunuz bir sohbet yazı türüdür, dikkat ederseniz sanki sizinle sohbet ediyormuş gibi cümleler kurarak bir iletişim kurmaya çalışmaktayım. Bu türe bir örnek te şöyle verebilirim, iki kişinin ya da bir topluluk ta olabilir,  aralarında ki sohbeti şu şekilde  yazabilirim.

_hoş geldin user arkdaşım.

_hoş buldum sayın founderim.

_nasılsın user.

_user hep iyidir.

Bu treli konuşmalar da bir sohbet türü yazışmasıdır.

Sohbet yazısı örnekleri; Sitenize içerik ekliyeceksiniz, araştırıyorsunuz, öyle saçma sapan sohbet yazıları 1.sayfada çıkmış ki, bende böyle yazsam demek ki sitem yükselir, yükselmez kardeşim. O gaflete sakın kapılma, sen google yönergelerine uygun içerikler  eklemeye bak, google eninde sonun da en iyiyi bulacak ve hakkını verecektir. Bu makale bence size iyi bir örnek teşkil edebilir, yukarıdan aşağıya dikkatlice okursanız ne demek istediğimi mutlaka anlayacaksınızdır. Dikkat edin, hiç bir şekilde tek kelimeye yönelik bir hamle yapmamışım yani, ‘sohbet’ kelimesini ne başlıkta ne yazı içerisinde, ne strong, ne etikette hiç kullanmamışım.

Sayın ziyaretçi, size bu konuda iyi fikirler sunacak ‘kelime planlayıcı‘ yı şiddetle tavsiye ederim, sohbet türü yazılarınızın üst sıralarda çıkabilmesi için size iyi fikirler sunacaktır.   Ben bu yazının başlığını, etiketlerini bu siteden esinlenerek yazıyorum, dikkat ederseniz başlık üç kelime, H2 başlığı yine öyle, etiketlerde en az iki kelime ve de aranma hacmi çok düşükkelimeler lakin, rekabet seviyesi düşük. Sohbet yazı türü olan başlığımız 1. sayfa 1.sıra çıksa takribi ayda yüz kişi okuyacak ama, google özünde siteyi ciddi bulursa ummadık kelimelerde de üst sıralara çıkarabilir.

Sohbet yazısı; on binlerce, yüzbinlerce sohbet yazısı internetin derin çöplüklerinde hüzünlü bekleyişlerini sürdürürlerken, sen ne yazacaksın da okunacak?. Yazılmayan hemen hemen hiç bir şey yok gibi, ne yapmak lazım?.

Benzersiz  sohbet yazısı olmalı, dikkat edin benzersiz diye üstüne basa basa söylüyorum. E bu yazıyı ben yazdım, kopya falan değil, benzersiz içerik oldu işte yayınlayayım. Yayınla bakim google onu nasıl algılıyor, bence kopya olarak algılıyor çünkü; yazını taratmadın ve içerisinde en azından kopya cümleler var. Peki nasıl öğreneceğim dersen plagiarism Checker size bu konuda yardımcı olacaktır, yazdığınız yazıyı yayınlamadan  kopyalayıp bu adreste test edin, düzenleyin o şekilde yayınlayın ki, benzersiz içerik olsun. Şimdi bu yazı nasıl oldu? test ettim %100 benzersiz içerik, resimde aynen öyle, görme engellilere yönelik detaylar da tamam. Şahsen benim beğenmediğim tek yanı resim oldu ama, belki bir faydası olur diye düşündüm, net görünmüyor ama o sitenin linki yazı içerisinde var zaten.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir